Home | Conference Matters

Tips & Tricks

Magazine

Meetingplanner

Catering

De catering is het eerste waar de mensen over klagen als het niet goed zit. Onvoldoende aandacht voor de verzorging van de inwendige mens krijgt...

Zakelijke etiquette in Ierland

Tom Cusack bevordert via Enterprise Ireland het zakelijke verkeer tussen Ierland en andere Europese landen. Hij geeft ook advies over omgangsvormen. Over een aantal dingen...

Premiums

Een kadootje geven aan uw deelnemers lijkt zo risicoloos. Maar wie niet vooraf goed nadenkt over het hoe en waarom van de premium, kan hem...

Zakelijke etiquette in Israël

In Israël is de manier van zakendoen Westers georiënteerd. De Israëlische zakenman is snel en direct. Er wordt veel per telefoon, mail en fax geregeld....

Bezoekersregistratie bij congressen

Het registreren van de deelnemers moet geolied lopen. Niemand wil lang wachten bij de balie en een rommelige ontvangst doet de deelnemers het ergste vermoeden...

Zakelijke etiquette in Luxemburg

Het rijke met banken bezaaide Luxemburg is met zijn 450.000 inwoners de rust zelve. Vandalisme, hooliganisme, moord en doodslag kent het ministaatje vrijwel niet. Het...

Zakelijke etiquette in Turkije

Kom bij afspraken in Turkije altijd stipt op tijd. Hou daarmee rekening met de verkeersdrukte in steden als Istanbul. Maar verwacht van uw zakenrelatie niet...

Zakelijke etiquette in Zwitserland

‘The country you hate to love and love to hate.’ Het had een slogan van de Zwitserse dienst voor (zakelijk) toerisme kunnen zijn. Ex-pats kijken...

PCO wordt spin in het web

Internationale associaties zien hun Professional Conference Organiser (PCO) niet alleen als logistieke dienstverlener voor hun conferenties. Ook voor de (her)structurering van de vereniging wordt vaak...