Princess lanceert loyalty program | Conference Matters

Princess lanceert loyalty program

Princess Hotel Collection heeft op 1 oktober haar nieuwe loyaliteitsprogramma voor gasten gelanceerd, het Princess Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma is toegankelijk voor zowel de zakelijke- als vrijetijdsgast en biedt diverse voordelen.
 
“In deze uitdagende en qua distributie snel veranderende tijden vinden wij het enorm belangrijk om onze waardering te uiten naar onze vaste gasten”, aldus Tim Vissers, Operationeel Directeur Princess Hotel Collection.

Het Princess Loyalty Program bestaat uit een webshop met Princess Traveller items en een boekingsmodule met diverse extra voordelen. Daarnaast krijgt iedere Preferred Guest een eigen account met zijn of haar boekingsgeschiedenis.

Vissers: “Na inschrijving in het programma dagen wij onze gasten vanzelfsprekend uit om zoveel mogelijk via ons programma te boeken middels een Bronzen, Zilveren of Gouden status, welke elk staan voor geweldige extra voordelen. Een Gouden status zorgt bijvoorbeeld naast een welkomstdrankje en gebruik maken van alle hotelfaciliteiten ook altijd voor een upgrade naar een luxe kamertype. Per overnachting zit je dan al snel op een extra voordeel van 40 euro per kamer.”

De loyale Princess gast bouwt 1 procent van de totale reserveringswaarde op in zijn of haar account.

Princess Hotel Collection werd dit jaar gelanceerd door Full House Hospitality Management. De startportfolio is gebaseerd op het bestaande FHHM-portfolio bestaande uit Golden Tulip Loosdrecht, Golden Tulip Amersfoort, Golden Tulip Epe, Golden Tulip de Wipselberg, Golden Tulip Victoria, Best Western de Veluwe en Dorhout Mees.