‘Realtime Rotterdam’: nieuwe studiedagen van Rotterdam Marketing | Conference Matters

‘Realtime Rotterdam’: nieuwe studiedagen van Rotterdam Marketing

Inspireren, verrassen en ervaren. Dat zijn de belangrijkste ingrediënten van de nieuwe ‘Realtime Rotterdam’ studiedagen van Rotterdam Marketing in 2012. Op vier data worden meetingplanners aan de hand van vier thema’s – ‘Meetings aan de Maas’, ‘Rotterdam kleurt groen’, ‘De architectuur van vergaderen’ en ‘Rotterdam under the Stars’ – meegenomen naar bijzondere plekken in de stad, waarbij locaties hun mogelijkheden op creatieve wijze laten zien en ervaren.De Rotterdamse studiedagen zijn onder veel meetingplanners een bekend fenomeen. In korte tijd worden diverse locaties bezocht en wordt er een goede indruk verkregen van de stad zelf. ‘Realtime Rotterdam’ gaat nog een stapje verder. Naast de praktische informatie die wordt gegeven aan de hand van locatiebezoek, zullen deelnemers daadwerkelijk zien, horen, proeven, ruiken en voelen wat de talrijke mogelijkheden zijn.

“Bij het organiseren van meetings en events draait het steeds meer om het leveren van maatwerk en het creëren van beleving", aldus Sharona Fens, medewerker relatiemarketingactiviteiten Rotterdam Marketing. "Met onze nieuwe ‘Realtime Rotterdam’ studiedagen spelen we hier op in door de meetingplanner zelf te laten ervaren wat er allemaal mogelijk is. Anders dan voorheen maken we ons programma nu slechts in grote lijnen vooraf bekend en verrassen we de deelnemers gaandeweg met bijzondere invalshoeken. Hiermee hopen we de meetingplanners niet alleen te informeren, maar vooral te inspireren voor een toekomstig event in Rotterdam."

De ‘Realtime Rotterdam’ studiedagen worden vier keer per jaar georganiseerd met elke keer een ander thema. De eerste vindt plaats op donderdag 15 maart en staat in het teken van ‘Meetings aan de Maas’, waarbij bijzondere locaties op of aan de Maas de revue passeren. Op 19 april komen een aantal architectonische hoogstandjes aan bod tijdens
‘De architectuur van vergaderen’. Op 10 mei wordt het duurzame aspect belicht in ‘Rotterdam kleurt groen’. De laatste studiedag vindt plaats op 1 november. Tijdens het avondprogramma ‘Rotterdam under the Stars’ wordt kennisgemaakt met de mooiste locaties na zonsondergang met veelal prachtig uitzicht op de Rotterdamse skyline.

Meetingplanners ontvangen deze week een persoonlijke uitnodiging in de bus samen met een ‘key to Rotterdam’. Deze sleutel, die dient als deelnamebewijs, biedt tevens kans op een mooie prijs. Fens: "Slechts één sleutel zal tijdens de studiedagen de ‘key tot Rotterdam’ blijken te zijn. De eigenaar hiervan wint een volledig verzorgd arrangement in Rotterdam voor twee personen."

Bent u meetingplanner en heeft u geen sleutel en/of uitnodiging ontvangen, maar wilt u wel graag deelnemen aan Realtime Rotterdam? Neem dan contact op met Sharona Fens via s.fens@rotterdam-marketing.nl of via 010 – 205 15 00.