Rebranding voor Hotel De Beyaerd | Conference Matters

Rebranding voor Hotel De Beyaerd

Op De Beyaerd in het Gelderse Hulshorst wappert een andere vlag. Apollo Hotels & Resorts, eigenaar van De Beyaerd, heeft de franchise teruggenomen van Golden Tulip. De nieuwe naam luidt: Apollo Hotel De Beyaerd.

Apollo Hotel De Beyaerd is één van de weinige paviljoenhotels in Nederland. Het is gesitueerd op De Veluwe op een landgoed van ruim zes hectare. Het hotel beschikt over 95 kamers, elf conferentiezalen, een vergadervilla, een bar, een restaurant en uitgebreide ontspannings-faciliteiten. Daarnaast is op het terrein is één van de grootste outdoorcenters van het land gevestigd.

Sinds de overname van het hotel, in 2008, heeft Apollo Hotels & Resorts aanzienlijk geïnvesteerd in de kwaliteit van het conferentieproduct. Volgens general manager Robin van der Land zijn vooral de diversiteit en de sfeer debet aan het succes van Apollo Hotel De Beyaerd: “We zijn centraal in het land gelegen en toch heb je het gevoel in een Engels Countryhotel te verblijven. Voeg daarbij de persoonlijke service en je begrijpt waarom zowel multinationals als kleinere bedrijven hier graag hun bijeenkomsten organiseren.”

“Onder de paraplu van Apollo Hotels & Resorts exploiteert onze onderneming meerdere merken", voegt Francesco Monaco, directeur en medeoprichter van de groep eraan toe. "We laten ons daarbij leiden door de locale marktomstandigheden en historie. Onze eigen commerciële slagkracht is inmiddels zo sterk, dat de voordelen van een franchise op De Veluwe niet langer opwegen tegen de toegevoegde waarde van ons eigen merk Apollo."

Apollo Hotels & Resorts is een van de snelst groeiende hotelketens van de Benelux. In november 2010 kondigde de groep aan dat het de exploitant wordt van het nieuw te openen Ramada Apollo Amsterdam Centre. Deze maand werd Regardz Hotel Zaltbommel aan het portfolio toegevoegd.

www.apollohotelsresorts.com