Reisadvies op basis van blaastest | Conference Matters

Reisadvies op basis van blaastest

Manpower nam haar verantwoordelijkheid tegenover haar werknemers door een alcoholcontrole aan het einde van hun ‘Kick Off 2010’. ‘Agenten’ stonden klaar met een alcoholblaastest en deelden reisadviezen uit doormiddel van groene en rode kaarten.

De Manpower Kick Off 2010 die plaatsvond op 10 april in de Central Studio’s werd georganiseerd door Adriaanse/ van Kuyk Brand Events. Het thema van de personeelsbijeenkomst was Dare to be Different.

Het onderdeel kennisoverdracht was gegoten een interactieve infotainmentshow onder leiding van Winston Gerschtanowitz. In de ruimte die was getransformeerd tot televisiestudio namen de gasten plaats op drie tribunes. Winston Gerschtanowitz. Hij kondigde voor alle drie de teams een teamcaptain aan: Pieter Jouke, Sara Kroos en Ruben Nicolai. De show bestond uit een aantal interactieve spelrondes met vragen die te zien waren op groot scherm. De spelrondes werden afgewisseld met korte interviews. De antwoorden werden door het publiek gegeven middels stemkastjes.

Naast het actieve denkwerk werd er ook fysieke kracht geleverd. Er werden ijsblokken doorgehakt en er werd meegezongen met de nummers die de band Corona’s speelden.

Dare to be Different kwam maximaal tot uiting in de afsluitende videoclip waarin de directeuren van Manpower gehuld in hiphop outfits lieten zien dat je anders moet durven zijn om het verschil te maken.