Rotterdam Marketing lanceert Congres Menu | Conference Matters

Rotterdam Marketing lanceert Congres Menu

Speciaal voor congresgangers lanceert Rotterdam Marketing het Congres Menu. Samen met 14 Rotterdamse restaurants biedt het congresbureau congresdeelnemers in de stad de mogelijkheid om voor een aantrekkelijk tarief te dineren.

Rotterdam Marketing komt met dit initiatief omdat congresorganisatoren steeds vaker geen diner meer opnemen in hun programma om zo de kosten voor congresdeelname omlaag te brengen. Door het Rotterdam Congres Menu kunnen congresdeelnemers nu na afloop van een congresdag snel en eenvoudig een goede dinerlocatie vinden.   

Bezoekers van een congres in Rotterdam ontvangen de Rotterdam Congres Menu-flyer bij hun registratie. Op vertoon van hun congresbadge en de flyer krijgen ze bij een van de deelnemende restaurants een 3 gangendiner en een drankje voor 27,50 euro aangeboden.

Deelnemers van het ESPNIC congres (European Society of Paediatric and Neonatal Intensive Care), dat vorige week in Rotterdam plaatsvond, hadden de primeur. Zij ontvingen als eersten de nieuwe flyer. Keren Shurkin van het congresorganisatiebureau Kenes prijst de flyer als een ‘geweldig initiatief’. “Het is met veel enthousiasme ontvangen door onze deelnemers.”

Eerder al lanceerde Rotterdam Marketing voor de zakelijk bezoeker van de stad de restaurantgids Dining in Rotterdam. Deze Engelstalige gids toont welke restaurants in de buurt van de hotels en congres- en vergaderlocaties liggen.