Site visit tours startsein voor nieuwe campagne Visit Brabant | Conference Matters
Brabant is open tour: Sissy Boy Eindhoven

Site visit tours startsein voor nieuwe campagne Visit Brabant

De nieuwe publiekscampagne ‘Brabant is Open’ van Visit Brabant kreeg in het weekend van 2 juni haar aftrap met verschillende site visit tours in en om Eindhoven, ’s Hertogenbosch en Helmond. Ruim 600 gasten, bestaande uit een internationale groep influencers, pers, studenten, touroperators, expats, meetingplanners en prijswinnaars werden door 100 trotse Brabanders rondgeleid langs een grote diversiteit aan locaties, waar zij gastvrij werden ontvangen.

Foto’s, video’s en verhalen

De deelnemers werden – onder meer door de ‘Brabant is Open’ selfie-stick – gestimuleerd om zoveel mogelijk hun foto’s, video’s en verhalen met hun netwerk te delen. Ook zullen deze ingezet worden in de campagne gedurende de rest van het jaar. VisitBrabant organiseert deze campagne vanuit de hoofddoelstelling om meer bezoekers naar Brabant te trekken en daarmee bij te dragen aan de regionale economie van Brabant.

Netwerkevent in de Beekse Bergen

Op 2 juni was er eveneens een netwerkevent van VisitBrabant in de Beekse Bergen, waarbij met zo’n 200 gasten uit het bedrijfsleven en bestuur van Brabant de start van de campagne werd gevierd onder meer met de presentatie van de campagnevideo. Tijdens deze bijeenkomst werden tevens de tien genomineerden bekend gemaakt die meedingen voor de eerste Brabantse Gastvrijheid Award.

Brabantse partners

De campagne ‘Brabant is Open’ is een samenwerking waarin VisitBrabant met ruim 30 Brabantse partners optrekt waaronder: Avans, Beekse Bergen, Bergen op Zoom, Brainport, Breda, BOM, het programma Brabant Celebrates Food, ‘s-Hertogenbosch, Holland Expat Centre, Fatboy, Fontys, Front-of-House, Eindhoven, Eindhoven Airport, Efteling, Livewall, Helmond, Heusden, NHTV, Omroep Brabant, Persgroep, Provincie Brabant, Scheepens, Tilburg, TicketsPlus en Van Gogh Brabant.