Spant! zet digitale zuilen in om service te verbeteren | Conference Matters

Spant! zet digitale zuilen in om service te verbeteren

Samen met marktonderzoekbureau Market Vision heeft Spant! een oplossing ontwikkeld ter plekke om informatie over de ervaringen van bezoekers direct in te verzamelen. Als eerste theater- en congreslocatie in Nederland biedt Spant! haar gasten de mogelijkheid enquetes in te vullen via digitale informatiezuilen in het pand.
In het Spant! zijn zes touchscreen geplaatst waar bezoekers twee verschillende gasttevredenheidsenquetes kunnen invullen. "Deze aanpak maakt het mogelijk om een zuivere en directe terugkoppeling van onze gasten te krijgen," aldus Manon Snel, commercieel manager bij Spant! "Een digitale animatie nodigt de gast uit om – anoniem – enkele vragen op het touchscreen te beanwoorden en zo zijn of haar ervaringen kenbaar te maken. De gast hoeft slechts zes vragen te beantwoorden. Doordat steeds verschillende vragen uit de totale selectie naar voren komen, worden toch alle vragen van de enqueten beantwoordt."
 
De digitale rapportage en analyse van de informatie worden teruggekoppeld naar de betrreffende afdelingen. Dankzij de onderzoeksresultaten kan Spant! de beste service verlenen. Daarbij maakt het niet uit of het om een congres, een theatervoorstelling of een evenement gaat.  Snel: "De touchscreens en de op maat gemaakte software zijn inmiddels in gebruik genomen."

Meer info: www.spant.org