Congressen

SPARKZpeople stelt andere mindset tot doel

SPARKZ corporate events introduceert een nieuw label: SPARKZpeople. SPARKZpeople biedt programma’s met inspirerende ervaringen en inzichten voor management en medewerkers, waarbij de focus ligt op intrinsiek belonen en hogere productiviteit. Bedrijven. Het doel is een andere mindset te creëren die leidt tot meer succes in leven en werk.
‘, ‘Directeur Karina Schuil: “De tijden veranderen razendsnel en de crisis is geen economische maar een systeemcrisis. Alles om ons heen verandert constant, maar vaak blijven we toch op dezelfde manier denken, doen en werken en hebben we niet door dat dit ons belemmert. Ook in de manier waarop events en groepsreizen worden ingezet. Als we open durven staan voor verandering zal dit opnieuw ruimte creëren voor succes. Authenticiteit, leven vanuit het hart, verbinding en (werk)plezier zijn de nieuwe kernwaarden.

Volgens haar komen uit de wetenschap en de maatschappij steeds meer inzichten naar boven die bevestigen dat zaken als werkgeluk en verbinding niet alleen een leuke bijkomstigheid zijn, maar ook daadwerkelijk gaan bijdragen aan het succes van een organisatie: gezonde medewerkers zijn succesvoller en verlagen het ziekteverzuim; gelukkige medewerkers zijn productiever en presteren beter; medewerkers die verbinding ervaren zijn gemotiveerder en dragen de organisatie.

Karina Schuil: “Een van de events van SPARKZpeople is Change Day: een energieke, out of the box happening waarin medewerkers zich bewust worden van hoe ze het beste in zichzelf naar boven kunnen halen. In een Change Journey doe je met je team op locatie in binnen- en buitenland ervaringen op buiten je comfort zone. Met het communicatietraject Change Trail leer je als organisatie in een aantal weken samen een beetje anders te denken, doen en werken.”

SPARKZpeople werkt samen met een professioneel netwerk van facilitators, workshopaanbieders, trainers, coaches en specialisten op het gebied van werkgeluk, gezondheid en mindfullness.
‘, ‘


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief