Sven Boelhouwer en Flip Nellissen bundelen krachten | Conference Matters

Sven Boelhouwer en Flip Nellissen bundelen krachten

Flip Nellissen en Sven Boelhouwer, eerder ruim 5 jaar werkzaam bij Den Haag Marketing, bundelen vanaf 2010 de krachten onder de naam No Desk. No Desk, in 2007 opgericht door Nellissen, heeft de focus op destinatiemarketing, marketingcommunicatie en projectmanagement binnen de MICE branche.

Sinds begin 2009 werkte het duo achter de schermen reeds samen. Vanaf 2010 is de samenwerking officieel. De focus van de huidige projecten ligt op destinatiemarketing. Zo werden in 2009 opdrachten uitgevoerd voor Noordwijk Marketing, de gemeente Hellevoetsluis en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen.

De kracht van No Desk is een flexibele ‘Plug & Play’ aanpak bij opdrachtgevers. Door hun brede achtergrond zijn Nellissen en Boelhouwer vrijwel direct inzetbaar bij zowel overheid als commerciële organisaties. Met de specifieke kennis van de MICE markt, ondersteunt No Desk op projectbasis bij zowel strategische als praktische vraagstukken.

De huidige focus op destinatiemarketing is niet geheel toevallig. De heren werkten eerder samen bij Den Haag Marketing, waar zij ‘zakelijk Den Haag’ op de kaart zetten. Met het relatie- en netwerkevenement ‘PRINS VOOR EEN DAG’ presenteerden zij Den Haag in 2003 voor het eerst op ludieke wijze aan nationale congresorganisatoren. Daarnaast stonden zij mede aan de wieg van het Haagse Paviljoen op beurs Event, diverse mediacampagnes, nationale en internationale site inspections en internationale beursdeelnames.