Tal van vernieuwingen Woudschoten | Conference Matters

Tal van vernieuwingen Woudschoten

Woudschoten Conferentiecentrum gaat verder onder de naam Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum. Nathalie Bollen, manager marketing & communicatie: "Na alle vernieuwingen die we de laatste jaren in het hotel en conferentiecentrum hebben doorgevoerd, waren ook de naam en de huisstijl van Woudschoten toe aan een update."De afgelopen twee jaar is er veel veranderd bij Hotel & Conferentiecentrum Woudschoten in Zeist. Zo is er in 2009 een compleet nieuwe vleugel met tien vergaderzalen en 36 moderne hotelkamers bij gekomen. Daarnaast heeft het hele complex een complete metamorfose ondergaan. Ook op strategisch vlak werd flink aan de weg getimmerd.

Nathalie Bollen: "Tijdens het her-ijken van onze visie en het bepalen van de waardeproposities hebben we onder andere aan onze klanten gevraagd waarom zij naar Woudschoten komen. Deze feedback hebben we gebruikt om onze relaties en gasten nog meer toegevoegde waarde te kunnen bieden. Bij een sterke nieuwe positionering hoort uiteraard ook een passende naam en huiststijl. Die hebben we dan ook compleet vernieuwd."

Maar dat is nog niet alles. Bollen. "Onlangs hebben we de slogan Nice to Meet en de nieuwe website gelanceerd. Verder hebben we een nieuwe brochure ontwikkeld en ook de advertenties zijn aangepast. Kortom, het vernieuwde Woudschoten is er klaar voor."