Vier edities Prins voor een Dag in 2011 | Conference Matters

Vier edities Prins voor een Dag in 2011

Prins voor een Dag, het Haagse kennismakingsevenement voor de congres- en evenementenbranche, wordt in 2011 fors uitgebreid. Het kennismakingsevenement werd dit jaar al uitgebreid van één naar twee edities, voor 2011 staan maar liefst vier ”Prinsendagen” op de agenda, waarvan één voor de Belgische industrie.Prins voor een Dag, het Haagse kennismakingsevenement voor de congres- en evenementenbranche, wordt in 2011 fors uitgebreid. Het kennismakingsevenement werd dit jaar al uitgebreid van één naar twee edities, voor 2011 staan nog meer edities op de agenda. "Den Haag ontdek je pas echt door de stad te ervaren en op onderzoek te gaan", vertelt Dennis Hoencamp, projectcoördinator Den Haag Marketing. "We kiezen daarom bewust voor face-to-face klantcontact ín de stad. Prins voor een Dag wordt een jaarvullend concept. We streven er altijd naar dat een bezoeker zich tijdens een kennismaking voelt als een prins of prinses, dat is ook het idee achter Prins voor een Dag. En dit kan in Den Haag 365 dagen per jaar!" 

De verschillende eddities moeten een jaar rond zorgen voor kwalitatief contact met klanten in de stad. De programmering ziet er (onder voorbehoud) als volgt uit: midden april wordt de aftrap gegeven met een voorjaarseditie. De tweede editie volgt in juni en wordt een Prins voor een Nach. De traditionele editie, een dag voor Prinsjesdag blijft onveranderd. Een editie in het najaar, speciaal voor de Belgische markt, sluit het jaar af. De keuze voor meer face-to-face contact en meer ontdekkingen in de stad zelf, heeft consequenties voor andere activiteiten binnen de evenementen- en congresbranche in 2011. Concreet betekent het bijvoorbeeld dat Den Haag Marketing komend jaar niet met een Den Haag Paviljoen op de beurs EVENT staat. "Haagse partners geven er ook de voorkeur aan om de klant in de stad uit te nodigen en niet op een beursstand", verklaart Hoencamp.

Meer info: www.denhaag.com