William Bakker keynote speaker op HSMAI Love @ First Site | Conference Matters

William Bakker keynote speaker op HSMAI Love @ First Site

William Bakker, Director eBusiness van de toerisme organisatie voor Britisch Columbia en het brein achter de internet marketing strategieën voor de Olympische Spelen in Vancouver, is keynote speaker op ‘Love @ First Site’. Het congres van beroepsvereniging HSMAI in samenwerking met Hands-On Advies vindt plaats op donderdag 20 mei in NH Leeuwenhorst in Noordwijkerhout.

Het programma is samengesteld op basis van de uitkomsten van de leden-enquête, waarin de leden gevraagd werd die thema’s te benoemen die hen op dit moment het meeste bezighouden. Social Media was het onderwerp dat door de sales, marketing & communicatie professionals het meest genoemd werd. Op de voet gevolgd door onderwerpen als Search Engine Opitmization (SEO), Google Analytics and Affiliate Marketing. Aan de hand van deze thema’s is het programma ingevuld en naar passende sprekers gezocht.

Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland, over de keuze voor William Bakker als keynote speaker: “Citymarketing, hotels, restaurants, evenementen, entertainment en transport: vrijwel alle bij de HSMAI vertegenwoordigde sectoren komen in beeld bij de Olympische Spelen. Daarom zijn we bijzonder content met deze ‘branchebreed georiënteerde’ openingscase voor dit congres.

Paul Blok (in het verleden onder andere betrokken bij de AH.nl, de nieuwe HEMA.nl en online communicatie van ANWB) is als inleidend keynote spreker gevraagd voor het Social Media gedeelte van het programma. Hij brengt de aanwezigen die middag zowel een praktische ‘routekaart’ als valkuilen met betrekking tot Social Media.

In navolging op de beide keynotes gaan een serie experts dieper in op specifieke onderwerpen. Het betreft: MediaFlex over Google Analytics, Janneke Nijenhuis (Hands On Advies) over Search Engine Optimization, Joris Goossens (Conversive) over Affiliate Marketing, Cor Hospes (Auteur, journalist & Mediatrainer) over de Social Media succesfactoren en Berber Hoekstra (BuzzCapture) over communicatie & reputatiemanagement online.

Het ‘Love @ First Site’ congres is toegankelijk voor zowel HSMAI leden als introducés. Voor meer informatie en/ of inschrijven, zie www.hsmai.nl