Woudschoten presenteert nieuwe huisstijl | Conference Matters
Woudschoten nieuwe huisstijl

Woudschoten presenteert nieuwe huisstijl

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist presenteert een nieuwe website en een nieuwe huisstijl die de komende periode verder zal worden uitgerold.

Het is onze natuur

De nieuwe huisstijl heeft als thema ‘het is onze natuur’ meegekregen, en daarmee wil Woudschoten laten zien zich bewust te zijn van haar omgeving en van de waarde daarvan op medewerkers en gasten. Mensen komen vooral in het conferentiecentrum om zich te ontwikkelen en kennis te delen. Het landgoed is juist dan een natuurlijke inspirator.

Website

De eerste kennismaking met een locatie vindt steeds vaker plaats via de website. Die van Woudschoten bestond al een langere tijd in dezelfde vorm en was toe aan vernieuwing. Zo is de customer journey onder de loep genomen en is de site interactiever geworden. Van alle ruimtes zijn er 360 graden foto’s gemaakt en ook is duidelijker te zien welke mogelijkheden het hotel biedt voor verschillende doelgroepen. Gasten en medewerkers worden aan het woord gelaten in blogs, vlogs en video’s.