Yoin Marketing Monitor | Conference Matters
Venue marketingadvies voor Yoin

Yoin Marketing Monitor

YOIN excellent meeting places staat voor kennis en kwaliteit. Naast de audits die in volle gang zijn, richten wij ons op de ontwikkeling en ondersteuning van onze deelnemers richting de eindgebruiker. Dat doen we met onderwerpen die spelen bij onze deelnemers om hen daarmee nog beter te maken.

We starten met het onderwerp ‘marketing’ en hebben hiervoor de professionele kijk op marketing gevraagd van onze samenwerkingspartner Stijn Oude Vrielink van VenueMarketing.nl

Hoe werkt het?

Voor deelnemers van YOIN excellent meeting places bieden we het jaarrond waardevolle content aan die op maat wordt aangeboden. Waar wil je meer over weten, welk onderwerp is actueel voor jouw locatie, hoe kunnen we onze marketing het beste inzetten en op welke manier maken we een paar duurzame beslissingen? Dit en meer, vragen we regelmatig uit bij onze achterban en op basis daarvan bieden we een programma aan.

Momenteel loopt de marketingmonitor. Een vragenlijst over alles wat met marketing te maken heeft. Als deelnemer van YOIN excellent meeting places vul je de marketingmonitor in en op basis van je antwoorden krijg je een persoonlijk marketingadvies van Stijn.

Na afloop van de respons periode bundelen we alle reacties en zien we ook wat het onderwerp van de marketingworkshop moet zijn die exclusief voor deelnemers van YOIN excellent meeting places aanbieden. Alle antwoorden komen in ons digital dashboard en daarvan maken we een white paper. Deze ontvangen onze deelnemers via de nieuwsbrief als terugkoppeling waarin alle reacties anoniem in een totaal analyse verwerkt zijn. Deze benchmark geeft inzicht in aanpak, keuze en ontwikkelingen waarop je als locatie mogelijk wilt anticiperen.