Beurzen, Congressen, Company events

Community building belangrijk thema tijdens IBTM World

Delegates at IBTM 2022

IBTM World heeft een tweede serie sprekers bekendgemaakt voor het contentprogramma, gericht op community building rondom events. De internationale meetingvakbeurs vindt plaats van 28 – 30 november in FIRA Barcelona.

De tweede keynote voor dag twee van IBTM World komt van Lars Silberbauer, Head of Brand, Marketing and Digital van het Internationaal Olympisch Comité. Hij zal inzicht bieden in hoe merken als LEGO, MTV en de Olympische Spelen bloeiende gemeenschappen hebben gebouwd in een tijdperk van digitale afleidingen en wereldwijde uitdagingen.

Marketingprofessionals

Twee complementaire sessies over het ontwikkelen van communities zullen plaatsvinden op het hoofdpodium op woensdagmiddag, de tweede dag van de beurs.

De eerste sessie is ‘Give the People What They Want: Think you know your customer? Think again’. Drie doorgewinterde marketingprofessionals die grote merken hebben vertegenwoordigd zoals Amazon, Twitter, Google, Facebook, The Match Group, GQ en Wired delen hun 360-graden marketingstrategieën en onthullen hoe ze bezoekers voor, tijdens en na evenementen betrekken om bloeiende gemeenschappen te creëren die de betrokkenheid en conversiepercentages verhogen.

In de tweede sessie ‘Communications and Content Strategy for 21st Century Event Businesses’ bespreken ervaren marketeers de evolutie van eventmarketing voor langdurige bedrijfsgroei. Charlotte Williams zal worden vergezeld door Todd Hansen, uitvoerend producent van Web Summit, en Ella Kieran, Senior Vice President Marketing en Directeur van de technologie ‘unconference’ WPP Stream, om de kunst te verkennen van het opstellen van een perfect communicatieplan en het bouwen van een organische gecoöpteerde gemeenschap weg van verkoopgestuurde marketing.

Culture Creators

Op de laatste dag zal IBTM World haar ‘Culture Creators’-rapport onthullen tijdens een paneldiscussie met prominente eventplanners uit de industrie. Het rapport met de titel ‘The World’s Best Business Events (And The People Who Create Them)’ zal dienen als een wereldwijde thermometer van de meetingindustrie en duikt in de ervaringen, uitdagingen en ambities van evenementprofessionals in de nieuwe wereld van werk.

Claudia Hall, de recent aangestelde Event Director van IBTM World: ‘Het ontwikkelen van betrokken en gepassioneerde gemeenschappen rond de evenementen die we creëren is zo belangrijk. In dit tijdperk van verhoogde afleiding en ontkoppeling is het essentieel om ruimte te bieden aan deelnemers om samen te komen en ideeën te delen, discussies te voeren en de bedrijfscultuur vooruit te helpen. Dat is de reden waarom Community Building een belangrijke thread is van het conferentieprogramma dit jaar op IBTM World. Het is ons doel om deelnemers de kennis en tools te leveren die ze nodig hebben om het hele jaar door verbonden gemeenschappen te creëren voor hun eigen evenementen.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief