Congressen

Please to meet you, Mr Holland!

Meet Mr Holland. Zo heet de nieuwe campagne voor de zakelijke markt die het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) op dit moment ontwikkelt. Met de Meet Mr Holland-campagne geeft het NBTC zakelijk Nederland een gezicht. De campagne richt zich op meetingplanners in Europa en Noord-Amerika.Het doel van de campagne is om de bekendheid van Nederland als vergaderland te vergroten en om het aantal zakelijke bijeenkomsten in Nederland te laten toenemen. Samen met Bite Actiemarketing wordt gewerkt aan een herkenbare campagne met Mr Holland in de hoofdrol. Mr Holland staat voor alles wat Nederland als zakelijke bestemming te bieden heeft. Zo is Mr Holland creatief, open minded, charmant en efficiënt.

Mr Holland laat internationale meetingplanners de komende jaren kennismaken met Nederland als vergaderland. Hij wijst hen – via zijn eigen website en via direct mailings –  op een persoonlijke en originele manier op de USP’s van Nederland en de Nederlander. Ook gaat Mr Holland door middel van social media het gesprek met de meetingplanner aan. Mr Holland is te volgen op zijn persoonlijke blog en op Twitter. Ook heeft hij een eigen Facebook Fanpage en een LinkedIn profiel. 

Speciaal voor Mr Holland heeft couturier Christian Lagerwaard een opvallend maatkostuum ontworpen dat Mr Holland’s rol als gastheer van Nederland benadrukt. Tijdens EIBTM 2011, de internationale meetingvakbeurs die van 29 november tot en met 1 december in Barcelona wordt gehouden, vindt de officiële aftrap van de campagne plaats. Vanaf dat moment zal Mr Holland al zijn charmes in de strijd gooien om internationale meetingplanners – en hun congressen – naar Nederland te halen.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief